sobota, 1 maja 2010

Ewa i Mariusz


Uderz w stół, a nożyce się odezwą. Jeszcze niedawno napisałem tekst prowokacyjny, że na blogu mogło by być więcej osób z politechniki.

A tymi nożycami była Ewa- przyszła Pani mgr inż, a może i dr inż. , która napisała do mnie maila, w którym bez żadnych ceregieli puściła wiązankę...

A była to wiązanka zdjęć, wykonanych przez Ewę i Mariusza- studentów artystycznej uczelni o nazwie Politechnika Poznańska.

Ef-Ka kazała mi "koniecznie podkreślić, że Politechnika też jest jak najbardziej kreatywna i artystyczna):):)".

Absolutnie się zgadzam z tym stwierdzeniem, bo w końcu z owocami kreacji inżynierów stykamy się na każdym kroku: budynki, pojazdy, telefony, rowery, drogi, tory, komputery, gadżety.......

No i zdjęcia.

Bardzo im za to dziękuję za dobrą robotę i myślę, że urozmaicenie autorów zdjęć się przyda. W końcu każdy ma inny styl fotografowania i inne oko.

A tak w ogóle, to dzisiaj są moje urodziny. Piękna data.

5 komentarze:

Unknown pisze...

Jak ślicznie ujęte:)
Zachęcam wszystkich do podsyłania zdjęć Dawidowi, otwórzmy się i zdziałajmy coś fajnego razem:)

no i najważniejsze: sto lat Prowadzącemu :):)

Yo-anna pisze...

Wszystkiego najrowerowszego :)

Marsjanin pisze...

O, to też byczek, moje za dwa tygodnie z okładem ;) Wszystkiego najlepszego – życzę tobie wiatru zawsze w plecy i samochodów wymijających przepisowo metr po lewej…

Pan Rozpadlin pisze...

powodzenia i wytrwałości w pasji fot i blog not :)

poznan bicycle chic pisze...

Dziękuję Wam !


Kontakt: poznanbicyclechic@gmail.com

Jeżeli z jakichś powodów nie życzysz sobie, aby Twoje zdjęcie było na blogu, napisz do mnie, a usunę.

Poznań Bicycle Chic's Fan Box

Obserwatorzy