piątek, 16 marca 2012

Wakacyjna wyprawa rowerowa Bydgoszcz - Bory Tucholskie - Kaszuby - Gdańsk. Fotorepotaż- część V

Odcinek Wiele - Wdzydze Kiszewskie- Kościerzyna- Ostrzyce (Szwajcaria Kaszubska)


"Czasem szare drogi powiatu", czyli kolejny przystanek PKS z innej epoki.



Zaduma nad jeziorem Wdzydze.



Widok z ogromnej wieży widokowej we Wdzydzach Kiszewskich na Krzyż Kaszubski, czyli zespół połączonych jezior w kształcie krzyża.



W Kaszubskim Parku Etnograficznym. Zrekonstruowane wnętrze dworku.



Dawna szkoła. Szczerze mówiąc, urzekła mnie najbardziej.



Tu kupiłem drewniany piórnik, wyrabiany przez pracowników muzeum na wzór przedwojenny.




Stacja Kościerzyna. Przed wojną przetaczały się tu potężne transporty węgla ze Śląska do polskiego portu w Gdyni.



Przed wejściem na Wieżycę - najwyższą górę Kaszub - 328 m n.p.m.



Nocleg w pensjonacie w Ostrzycach. Wystarczało podjechać do znajdującej się centrum miejscowości punktu informacji turystycznej i od ręki odesłano mnie na kwaterę. Za pokój zapłaciłem chyba 30 zł.



A tu właśnie tego wieczoru w Ostrzycach odbywał się koncert Edyty Geppert - klasyka polskiej piosenki.


0 komentarze:


Kontakt: poznanbicyclechic@gmail.com

Jeżeli z jakichś powodów nie życzysz sobie, aby Twoje zdjęcie było na blogu, napisz do mnie, a usunę.

Poznań Bicycle Chic's Fan Box

Obserwatorzy