piątek, 9 marca 2012

Wakacyjna wyprawa rowerowa Bydgoszcz - Bory Tucholskie - Kaszuby - Gdańsk. Fotorepotaż- część IV

Etap od Czerska, przez Karsin do Wiela.


Typowy budynek szkolny zaboru pruskiego.



Linia kolejowa Czersk - Karsin - Bąk.



"Analogowy" drogowskaz w Karsinie.



Karsińska "starówka"




Jezioro Wielewskie.



Zabudowa Wiela. Obiekt oczywiście starannie wyselekcjonowany przez fotografującego.
Widzę to, co chcę widzieć. Zwykłe domy mnie nie obchodzą. Percepcja ukierunkowana i zawężona.


4 komentarze:

Marsjanin pisze...

Rudera (yyy, przepraszam, niezwykły dom) oraz ptaszek na szynie mnie urzekły :)

Poznań Bicycle Chic pisze...

Ja tam lubię wszystko, co zacofffane. Oczywiście oglądać, a nie mieszkać.

Coooo ? Ptaszek ? Nawet go nie zauważyłem. Dopiero Ty mi o nim mówisz. :)

Marsjanin pisze...

Zatem ptaszek jest mistrzem drugiego planu :)

Poznań Bicycle Chic pisze...

I to mistrzem samoistnym.


Kontakt: poznanbicyclechic@gmail.com

Jeżeli z jakichś powodów nie życzysz sobie, aby Twoje zdjęcie było na blogu, napisz do mnie, a usunę.

Poznań Bicycle Chic's Fan Box

Obserwatorzy