czwartek, 8 kwietnia 2010

Jubileusz Poznań Bicycle Chic

To już setny post na tym blogu, założonym pod koniec września 2009 !
Nie brakuje w Poznaniu rowerzystów (nawet w najsroższe mrozy), nie brakuje osób, które chcą się fotografować.
Dziękuję wszystkim moim bohaterom zdjęć, dziękuję wszystkim obserwatorom, komentatorom i fanom bloga. Dzięki Wam blog żyje i mam poczucie, że bawienie się w to ma sens.

Cycle chic, czyli elegancja rowerowa, jest środkiem, pretekstem do tego, żeby anektować przestrzeń miejską Poznania dla rowerzystów, roweryfikować mentalność ludzi i krok po kroku budować POZNAŃSKIE IMPERIUM ROWEROWE, czyli drugą Kopenhagę, czy Amsterdam. Walka trwa !

A dziewczynę przyłapałem na ulicy.
Zarzut: reklamowanie roweru w miejscu publicznym poprzez noszenie torby z odpowiednim nadrukiem

9 komentarze:

Anonimowy pisze...

gratulację i podziękowania ; }
muszę przyznać, że czytanie bloga sprawia mi dużą frajdę i poczucie, że jednak jest szansa by rower stał się w Poznaniu wreszcie elementem stylu życia, a nie jedynie rekreacją (pozdrawiam panie Riczardzie). no i mam nadzieję, że kiedyś również się załapię na niespodziewaną sesję do bloga ; } pozdr

poznan bicycle chic pisze...

Dzięki

Joanna von Mruff pisze...

swietna torba!! bardzo misie podoba :D

Yo-anna pisze...

A czy dziewczę przyznało się, gdzie nabyło torbę? Chętnie też bym taką zakupiła :)

poznan bicycle chic pisze...

Nie spytałem, gdzie dziewczę torbę nabyło. Nie przyszło mi to do głowy. Być może odezwie się na blogu i odpowie na to pytanie, o ile pamięta i nie zgubiła adresu bloga, bo zdjęcia były robione parę tygodni temu.

Unknown pisze...

wczoraj była świetna masa, symboliczna.. będą jakieś znaki na forum? wiele osób robiło zdjęcia..
pozdro i gratsy,fk

Poznań Bicycle Chic pisze...

Wiem o tej masie, ale niestety, nie mogłem być i wykonać zdjęć, bo w każdy piątek o 18.00 jestem w pracy, co uniemożliwia mi uczestniczenie w jakiejkolwiek masie krytycznej, choć, jako autor takiego bloga, powinienem.

Jak by ktoś chciał podesłać mi zdjęcia, to z przyjemnością bym opublikował, choć na pewno zdjęć z tego wydarzenia będzie dużo, zwłaszcza na stronie organizatora wydarzenia, czyli poznańskiej masy krytycznej.

Yo-anna pisze...

Relacje są m.in. tutaj:

http://blubry.pl/galeria1004,na_moscie_dworcowym_stanal_ghost_bike.html

i tutaj:

http://poznan.naszemiasto.pl/artykul/367248,poznan-rowerzysci-przejechali-ulicami-miasta-upamietnili,id,t.html

poznan bicycle chic pisze...

Dzięki, Yo-anno. Zaraz wkleję te linki do nowego posta


Kontakt: poznanbicyclechic@gmail.com

Jeżeli z jakichś powodów nie życzysz sobie, aby Twoje zdjęcie było na blogu, napisz do mnie, a usunę.

Poznań Bicycle Chic's Fan Box

Obserwatorzy