piątek, 24 czerwca 2011

Scena rowerowa stolicy Polski

Kasia na pięknej, stylowej, radzieckiej Ukrainie,



w pięknych okolicznościach architektury warszawskiego Mokotowa.
Ulica Puławska- przedłużenie Marszałkowskiej i główny trakt na południe.



Kasia opowiadała mi, że rower ten w stanie nieużywanym znalazła w wózkarni bloku, w którym mieszka. Zainteresowała się nim i odnalazła właściciela - starszego człowieka, który podarował dziewczynie "Ukrainę" za przysłowiowe piwo.



Historia ta jest mi bliska, bowiem w podobny sposób stałem się właścicielem starego "Urala".



Zdjęcia te są owocem mojego środowego pobytu w Warszawie, który ogłaszałem wcześniej na blogu.

0 komentarze:


Kontakt: poznanbicyclechic@gmail.com

Jeżeli z jakichś powodów nie życzysz sobie, aby Twoje zdjęcie było na blogu, napisz do mnie, a usunę.

Poznań Bicycle Chic's Fan Box

Obserwatorzy