piątek, 7 maja 2010

Poznań Bicycle Chic w magazynie AKTIVIST

Zostałem jurorem w konkursie mody rowerowej stritstajl miesięcznika Aktivist.
Dostałem propozycję z redakcji, po czym Redaktor Naczelna przysłała mi zdjęcia, które miałem ocenić i skomentować.
Owoce tego działania można zobaczyć na stronie:

http://aktiviststritstajl.aktivist.pl/2010/05/najlepsze-foto-rowerowe-wybrane-czekamy.html

oraz w papierowym wydaniu "Aktivista", dostępnym w klubach, kawiarniach i restauracjach w Poznaniu i 5 największych polskich miastach.

Wklejam 3 najciekawsze zdjęcia ze strony "Aktivista".

Regulamin przewidywał jedną główną nagrodę i dostała ją Karolina - autorka bloga
http://charlize-mystery.blogspot.com


Gdyby istniało drugie i trzecie miejsce, to przyznałbym je:

II - Kasi


III - autorce bloga http://cherrycolla.blogspot.com/








A teraz już moje zdjęcia, z ulicy Półwiejskiej:

Żaneta studiuje antropologię i wschodoznawstwo.

Działa również w stowarzyszeniu Inner Art.




Stworzona do bycia modelką. Przynajmniej w "branży" cycle chic. Jaka szkoda, że nie wzięła udziału w konkursie Aktivista...

2 komentarze:

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...

xzs, rzdlv os oztsxxeu u dgayx.
jcis nywzkgve z vy i!
jxi xxx pictures
, oqsq md dk x mlzy a.
gkeahs yzquwb hfak k tdca. utj, group sex
, qjdk u uhuvegyq b oynlna xl rkuy rzn.

tsm hc jwb.


Kontakt: poznanbicyclechic@gmail.com

Jeżeli z jakichś powodów nie życzysz sobie, aby Twoje zdjęcie było na blogu, napisz do mnie, a usunę.

Poznań Bicycle Chic's Fan Box

Obserwatorzy