wtorek, 6 kwietnia 2010

Poznań Bicycle Chic na Facebooku

Właśnie założyłem profil Poznań Bicycle Chic na Facebooku i dodałem fanbox na stronie, żeby zwolennicy mogli się dopisywać. Jeśli popieracie inicjatywę, dopisujcie się do grona fanów !

Miałem też z tym problemy. Mianowicie, od 2 godzin nie mogę dojść, jak zrobić, żeby po kliknięciu na odnośnik do facebooka na blogu, wyświetlał się profil, bo pokazuje się jakaś pusta strona z aplikacjami, bez informacji i dopiero trzeba kliknąć "profil", żeby się wyświetliła zawartość. Czy ktoś z Was wie, jak to zmienić?

A Ola zaprowadziła mnie w takie niezwykłe miejsce

i gdybyśmy przybyli parę sekund wcześniej, to kadrze znalazł by się parowóz Ol49, bo właśnie wjechał zabytkowy pociąg z Wolsztyna.

Moja modelka mówiła mi, że jej tata jest kolejarzem,

co jest mi bardzo bliskie, bo jestem MK, czyli miłośnikiem kolei.

11 komentarze:

Marsjanin pisze...

gdybyśmy przybyli parę sekund wcześniej, to kadrze znalazł by się parowóz Ol49

Ja tam bym się do takiego fotograficznego faux pas publicznie nie przyznał. :P

Poznań Bicycle Chic pisze...

Ha ha, wiedziałem, że tak napiszesz. W sumie o tym Ol49 napisałem specjalnie "pod Ciebie".
Ale myślę, że kiedyś to faux pas nadrobię, tylko trudno to zrobić w codziennych warunkach. Trzeba taką sytuację zaaranżować. Niech żyją MK!

Marsjanin pisze...

Hehe, a ja z powodu Ciebie, bo wiem, że pojazdy szynowe też Cię interesują. :P No abstrahując już od tego, ten parowóz nadałby tym zdjęciom naprawdę niepowtarzalny klimat.

A tak przy okazji, gdzie jest ten długi, wąski pieszy przejazd? ;)

PS. Niech żyją MK! – Czy ja o czymś nie wiem…?

poznan bicycle chic pisze...

Ten przejazd jest na końcu peronu 4 A, takie przejście służbowe dla kolejarzy w kierunku Łazarza. Wychodzi przesmykiem za ulicę Kolejową w pobliżu Gąsiorowskich. Sam o tym nie wiedziałem, dopiero dziewczyna zaprowadziła mnie w to tajemnicze miejsce.
Jak będzie okazja, to pstryknie się i parowóz.
"Niech żyją Miłośnicy Kolei" ? Tak tylko napisałem, nic szczególnego nie miałem na myśli. Taki okrzyk bojowy.

Marsjanin pisze...

A, mam, tutaj.

Miłośnicy Kolei, no tak, jasne. :) Ja bardziej tramwaje, ale spoko, kolej też lubię. Nieporozumienie przez moje inicjały, które takoż brzmią, i jakoś pomyślałem, że może masz takie same i o to idzie. ;)

Poznań Bicycle Chic pisze...

Moje inicjały, to D.K.

noisses@tlen.pl pisze...

hmmmm ale to chyba Ola a nie Joanna...:)

Anonimowy pisze...

...ale tak na marginesie to Ola jest na zdjeciu nie Joasia:)

Poznań Bicycle Chic pisze...

Achhhha, w takim razie pomyliłem imiona. Już poprawiam.

Marsjanin pisze...

Dziś mi się w pracy skrócik już przydał ;)

Anonimowy pisze...

Ola...radosna rowerzystka, która widać nie tylko chodzi na pielgrzymki ale także jeździ rowerem! pozdrawiam!


Kontakt: poznanbicyclechic@gmail.com

Jeżeli z jakichś powodów nie życzysz sobie, aby Twoje zdjęcie było na blogu, napisz do mnie, a usunę.

Poznań Bicycle Chic's Fan Box

Obserwatorzy